ԱԺ ՊԱՏԳԱՄԱՎՈՐԻ ՄԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆԸ

eeeԱրա՜ չեմ   ջոկում,   տղերքը   ասեցին   էթում   ենք   Քեսապ,  արա՛  մի   բերան խաբար  անեի՞ք   մենք  էլ   գաինք…  Ուռո՛  գլուխներին   հազար   անգամ  եմ ասել,  որ  ստեղ  նոր   օբեկտ  են  բացում,  ինձ  խաբար  արեք,  ախջկերքին վեկալնեմ   գամ,   մի  լավ   տժժանք,  հիմա  երևի  առանց  ՄԵԶ  լավ  տժժում  են հոգնածները… Արա՛  ոնց  գցում  բռնում  եմ  էդ  Քեսաբը  լավ  ճանաչված  օբէկտ ա,  էս   քանի  օրա  սաղ  դրա  մասին  են  բազառ  անում… Երևի  ընդեղի խորովածը  լավնա… Դե  մեր  գենեռալ  ախպերության  հետ,  ոնց  լինի  կգնանք  էս  էրկու  օրը…. Երևի  կազինո  ու  սաունա  էլ  կա,  դրա  համար  են  սենց շուխուրավատ  անում… Հլա  սպասե՛ք,  թող  Դուբայից  կաբռիալետ  ջիփս  գա դրանով  կեթամ,  թող  տենան  որ  ես  ինչ  տղա  եմ…  

Սխալները գրված են զուտ նրա բառապաշարից…    

ԳԵՀԵՆԻ    ԱՌԱՔԵԼ  27/03/2014

Запись опубликована в рубрике Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

