ՎՏԱՐԱՆԴԻ ՀԱՅ ԳՐՈՂՆԵՐԻ ԿՈՉԸ

lavvvvՎտարանդի  հայ  գրողների  միության  համահիմնադիր   Ալեքսանդր Վարպետյանին  երկու   օր   է   գերության   մեջ  է  պահում    ԿԳԲն,  Երևանի   Զվարթնոց   օդանավակայանի   մեկուսարանում:   Թշնամիներին  չենք  դատապարտում.   վաղուց   հայտարարել   ենք  որ    մտադիր    ենք   ոչնչացնել   նրանց,   հավատարիմ   ենք    մեր    հայտարարությանը:   Դատապարտում   ենք   դեռ  լռություն   պահպանող   մեր    հայրենակիցներին:    Ալեքսանդր   Վարպետյանի   ճակատագիրը   համայն   հայության   խնդիրն    է,    ոչ   իր, ոչ   իր  համակիրների,   ընթերցողների:    Այդ   պատճառով   զերծ   ենք   մնում   այս   հայտարարությունում   նրա    արժանիքներըներդրումն  և    ավանդը    թվելուցՀայքում   գտնվելու,   ապրելու,   կերտելու   իրավունքը    յուրաքանչյուր   հայինն   է,   անկախ   արժանիքից,   ներդրումից,  ավանդից,   ծննդավայրից,   կամ   ապրելավայրից:    Ալեքսանդր   Վարպետյանը   Երևանում   ապրել   է   իր  գիտակացական  ամբողջ    կյանքըունի   տուն,   զավակներթոռներ:     Ալեքսանդր   Վարպետյանին   տուն   չթողնելը   հենց   հիմա,   կդառնա    համայն     հայության   պատմական  հերթական     խայտառակությունը,   իսկ   որ    դա    հենց   այդպես  լինի,   խիստ   կհետևեն    բոլոր   վտարանդի   գրողներն   ու  լրագրողները:

 Վտարանդի  հայ    գրողներիմիություն:   2012/ 04/ 06

1365243868_5e5bed70c501e982bba2b1c713afd816

http://www.facebook.com/vahe.avetian/posts/10201044431135152

Запись опубликована в рубрике Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Один комментарий на «ՎՏԱՐԱՆԴԻ ՀԱՅ ԳՐՈՂՆԵՐԻ ԿՈՉԸ»

  1. ԻՆՔՆԱՍԻՐԱՀԱՐՎԱԾ ՓԱՅՏՓՈՐԻԿ ՎԱՐՊԵՏՅԱՆԻ ՆԱԽԱՆՁԱԽՆԴԻՐ ՎԱՅՐԱՀԱՉՈՑԸ ԱՌՆՎԱԶՆ ԾԻԾԱՂԵԼԻ Է

    Միայն այսօր իմացա, որ Ալիկ Վարպետյանը՝ այդ մոռացված նախանձախնդիր միջակությունն իմ դեմ վայրահաչել է՝ թե իբր ես իրենից բանագողություն եմ արել:
    Կցանկանայի հիշեցնել նրան, որ նման մեղադրանքը նախ պետք է հիմնավորել՝ թեկուզ մեկ նախադասություն մեջ բերելով փաստել: Բայց արի ու տես, որ Վարպետյանը ցափրտուքներ շաղ տալու վարպետ է: Իսկ ես կարող եմ փաստել, որ դու — այ փոքրիկ մկնիկ, իսկապես գրագող ես ու ես նման մեղադրանք քեզ դեռ 1998 թվականին եմ երեսիդ շրխկացրել Գլենդել քաղաքի Անուշ ռեստորանի սրահում, երբ Ստեփան Քիրիմիջյանին էիր փորձում շողոքորթել, որ գլուխդ չջարդի: Բանագողություն ես արել՝ ինձանի՛ց, Համլետ Մարտիրոսյանից ու շատերից… նույնիսկ Լեհման Հաուպտի մտքերը գողանալով «մոռացել» ես նրա անունը հիշատակել: Ի միջիայլոց, այդ նույն օրը, Անուշ ռեստոռանում, դու հրապարակային հայտարարեցիր, որ Նայրի Հունանյանը հերոս է, իսկ հիմա, Հոկտեմբերի 27-ի դեպքերից իբր տուժած սուտ վտարանդի ես խաղում: ՀՀ քաղաքացիություն քեզ առաջարկվել է, բայց դու չցանկացար Ֆրանսիայի քաղաքացիությունդ հանուն ՀՀ քաղաքացիության թողնել. վկա է Սամվել Շահինյանը, ա՛յ ցափռտուք: Լիովին ճիշտ է Գ. Հովհաննիսյանը, ինքնասիրահարված նարցիսիզմով տառապող Վարպետյանը այնքան է ցնդել նախանձից, որ իրեն թվում է, թե հայերենի «էություն», «էանալ» բառերն ինքն է հնարել: Դու այնքան անպատկառ ես, որ Նժդեհի՝ ապագա մարգարեի մասին խոսքի տակ, քո գրքում, քո իսկ նկարն ես տեղադրել, որի համար, ի միջիայլոց, Վարդան Հովհաննիսյանը սուրճի բաժակը հագցրեց գլխիդ. Ստեփան Խաչատրյանի տանն էր, երեւի մոռացել ես հա՞, հիշեցնում եմ — ապագայիդ համար, ա՛յ ցափրտուք: Դու փողամոլ ու անսկզբունք այն միջակությունն ես, որ հայոց պատմության կեղծարարների դեմ ամերիկահայ ուսանողների դեմ դուրս եկար Լոս Անջելեսում ու տապալվեցիր: Ռիչարդ Հովհաննիսյանի, Ջեյմս Ռասսելի, Պիթր Քաուիի մե՞ջքն էիր ուզում պահել, այ հրավերով վճարվող ջհուդասեր: 1997 թվին «Եղիցի Լույս» ամսագրի խմբագիրն էի, այո՛, եւ ամսագիրը հովանավորող Նուբար Ջանոյանի հրավերով եկար ու մենք ճանաչեցինք քեզ, դրա համար էլ մեր կողմից էլ երբեք հրավեր չեղավ քեզ: Գուցե նաեւ հիշեցնեմ, որ 1997-ին, նույն ամսագրում իմ արդեն տպված հոդվածի գաղափարներն ինչպես բանագողեցի՞ր: Թե՞ ուզում ես հիշեցնեմ քո շպիոն Օնիկի կերպարը, որ հիմա էլ վտարանդի է խաղում:

    Ալիկ, սա երկրորդ դեպքն է, երբ իմ առիթով քո նման մոռացված փայտփորիկը փորձում է նախանձախնդիր պառավի նման իր մասին հիշեցնել: Առաջին անգամ բանի տեղ չդրեցի, բայց երկրորդ անգամ՝ ստացի՛ր: Այս անգամ այսքանը. եթե շարունակես, ապա չնեղանաս…
    Արթուր ԱՐՄԻՆ

    Դե սթրվեք, Այ վտարԱնտերներ

Добавить комментарий

